LaBus

Наприклад:  Диск гальмівний Sprinter

Пн-Сб 08:00-20:00

Нд 10:00-18:00

Тел. 097 936 4682

Edit

Тел. 097 936 4682

Фильтр:
Edit
  • Фільтр

    show blocks helper

    Детали для ТО -

    Детали кузова -

    Детали салона -

    Дополнительное оборудование -

    Двигатель -

    Ходовая часть -

    Электрооборудование -

    Отопление / кондиционирование -

    Рулевое управление -

    Система охлаждения -

    Система выпуска -

    Топливная система -

    Тормозная система -

    Трансмиссия -

  • Якщо ви не знайшли потрібну запчастину – звертайтеся! Наші менеджери оперативно допоможуть вам: +38097 936 4682

    Обмін і повернення

    Шановні клієнти, у разі, якщо замовлений Вами товар не відповідає очікуванням, то, згідно із Законом України «Про захист прав споживача», на протязі 14 днів з моменту оплати Ви можете повернути товар і отримати назад повну його вартість, або обміняти на будь-яку іншу модель.

    Закон України «Про захист прав споживача» передбачає повернення товару в тому випадку, якщо:

    • Відсутні видимі пошкодження, що з’явилися в результаті використання
    • Товар упакований у фірмову упаковку, на якій збережені всі етикетки, ярлики і цінник
    • Забороняється самостійне нанесення на упаковку написів і будь-яких інших позначок.

    Правила повернення товару в магазин:

    • У разі повернення, вартість доставки оплачує клієнт
    • У разі повернення грошей, ми повертаємо суму за вирахуванням всіх супутніх транспортних витрат
    • У разі повернення товару без попереднього повідомлення менеджерів магазину і оплати його доставки, сума витрат буде вирахувана з вартості замовлення
    • У тому випадку, якщо причиною повернення стала помилка співробітників нашого магазину, ми зобов’язуємося повернути повну вартість замовлення і беремо на себе всі витрати за пересилку.

    Помилками магазину можна вважати наступні ситуації:

    • Вислана модель не відповідає замовленням на сайті (колір, модифікація)
    • Розмір моделі не відповідає замовленню

    Просимо звернути особливу увагу, що перед оформленням відправки товару в магазин варто врахувати:

    • Повернення грошових коштів або обмін на іншу модель проводиться тільки після того, як невідповідна позиція була успішно доставлена в магазин
    • Висилати товар коштує звичайною посилкою, а не післяплатою
    • При заповненні декларації, в графі «Оціночна вартість» вказуйте точну суму, відповідно ціннику, оскільки саме її буде компенсувати перевізник у разі втрати товару.

    Правила обміну товару:

    • Протягом 14 днів від дати отримання посилки необхідно відправити товар назад
    • Оформити заявку на новий товар, який стане заміною невідповідного, попередньо обравши його на сайті компанії
    • Як тільки посилка дійде до магазину, наш менеджер обов’язково зв’яжеться з Вами для уточнення деталей щодо нової покупки
    • Обмін проводиться 7 робочих днів з моменту отримання магазином посилки.

    Правила повернення грошових коштів:

    • Протягом 14 днів з моменту отримання посилки Вам необхідно оформити і відправити товар назад в магазин
    • Обов’язково повідомити менеджерів про те, що куплений товар не відповідає очікуванням, і Ви бажаєте повернути назад свої гроші
    • Повернення грошей здійснюється банківським переказом протягом 7 днів з моменту отримання нами посилки.
    • Відшкодовується повна вартість товару на момент здійснення покупки.

    Звертаємо увагу, що повертається тільки вартість покупки. Вартість пересилання оплачує клієнт. Сума виплати на увазі відрахування банківської комісії і транспортних витрат. Що таке транспортні витрати? Це витрати магазину на доставку товару до замовника, оплата послуг транспортної компанії.

    У разі оплати авансу з наступною відмовою від товару належної якості, ми віднімаємо з нього транспортні витрати на доставку товару до клієнта і назад в магазин. Витрати на повернення віднімаються тільки в тому випадку, якщо клієнт сам не сплатив його.

    Винятком також вважаються ситуації, які передбачають помилку співробітників магазина. В такому випадку магазин бере на себе всі фінансові витрати: транспортні за зворотну пересилку і банківську комісію при переказі коштів на рахунок клієнта.